Verzenden en Betaling

Betaling:

 Vooruitbetaling per bank:

Nadat je de bestelling hebt ingevoerd, maak je het openstaande orderbedrag zelf op onze bankrekening over. Vergeet niet om je ordernummer te vermelden bij de overboeking.

Onze gegevens:
LdPDesign

IBAN: NL31INGB0006454424

BIC: INGBNL2A

Als je voor vooruitbetaling kiest, hou er dan rekening mee dat het één tot drie werkdagen kan duren voordat het bedrag bij ons binnen is. Dit geldt voor een overschrijving vanaf een Nederlandse bank. Vanaf een buitenlandse bank kan dit nog enkele werkdagen langer duren. Zodra het bedrag bij ons binnen is gekomen, gaan we over tot verzending van de bestelling.

Als het bedrag niet binnen 7 dagen op onze rekening is bijgeschreven, gaan wij er vanuit dat je je order niet wilt en komt deze te vervallen.

  iDEAL

Alle iDEAL betalingen worden beveiligd door het betaalsysteem Sisow. Als je betaalt via deze optie, dan betaal je vooraf via internetbankieren van je eigen bank. 

De betaling is vrijwel gelijk bij ons binnen, zodat we snel tot verzending over kunnen gaan.

Wanneer je kiest voor betalen met iDEAL, volg dan gewoon de stappen in de kassa. Je betaalt bij ons niets extra voor het gebruik van iDEAL.

 

  MisterCash / Bancontact

Voor Belgische klanten bieden wij de optie MisterCash / Bancontact aan. Je betaalt met je eigen kaart en PIN-code via je eigen bank. De betaling wordt vrijwel gelijk verwerkt, zodat we snel tot verzending over kunnen gaan.
 

  Sofort Banking (by Klarna)

De betaalmethode Sofort Banking van Klarna (voorheen werd dit SOFORT Banking genoemd) is een makkelijke betaalmethode die zowel nationaal als internationaal gebruikt wordt op grote schaal. Met Sofort kunt u uw bestelling gemakkelijk plaatsen in zowel binnen- als buitenland middels een overschrijving via het online banking systeem. 
De betaalmethode Sofort kun je vergelijken met een online overboeking. Bij deze methode geldt net als bij overboekingen de gebruikelijke ontvangsttermen van een aantal dagen. Het voordeel en verschil bij Sofort is dat bij deze betaalmethode wel direct bevestiging wordt gegeven dat de overboeking in gang is gezet door uw bank.


  Achteraf betalen via Billink (alleen mogelijk voor Nederlandse en Belgische klanten)

Bestellingen waarbij gekozen wordt voor Billink, kunnen alleen naar een huisadres verstuurd worden, en dus niet naar een afhaallocatie.
 
Als je kiest voor achteraf betalen, dan ontvang je eerst je bestelling thuis. Je kunt je bestelde product(en) thuis bekijken en ontvangt een digitale factuur waarmee je de betaling kunt doen. Billink verzorgt het betaalproces hiervan voor ons.

Binnen enkele dagen na de bestelling ontvang je een digitale factuur om de bestelling te kunnen betalen. Je kunt uit verschillende betaalmethoden kiezen om de betaling uit te voeren.

Achteraf betalen via Billink kan tot een bedrag van €150,00. Billink hanteert een strikt privacy beleid, deze staat omschreven in haar privacy statement. Na het invoeren van je gegevens voert Billink een kredietcheck uit. Op basis hiervan, kan het gebeuren dat je niet in aanmerking komt om gebruik te maken van achteraf betalen via Billink. Wil je weten waarom je niet in aanmerking komt, dan raden wij je aan om contact op te nemen met Billink, zie www.billink.nl.

Als Billink, op basis van de kredietcheck, aangeeft dat je in aanmerking komt om gebruik te maken van achteraf betalen, dan krijgen wij dat gelijk door. Je bestelling zal dan ook zo snel mogelijk verstuurd worden.

Mocht je de betaling via Billink niet op tijd overmaken, dan zullen er wel extra kosten door Billink in rekening worden gebracht. Hier brengt Billink je van op de hoogte. Voor meer informatie zie ook artikel 16 in onze algemene voorwaarden of www.billink.nl.

Wat moet ik doen als ik geen factuur heb ontvangen?

Je kunt een e-mail sturen aan info@billink.nl om je factuur alsnog op te vragen of contact opnemen met telefoonnummer 0900 - 04 000 31. Billink verstuurd de e-mail vanaf een noreply@billink.nl adres, controleer je e-mailbox en spambox daarom goed.



Verzenden:

Verzenden Waardebon (gratis)

Verzenden per brievenbuspost (binnen NL €4,95)
Frontriemen, oornetjes en strasskettingen kunnen per brievenbuspost verzonden worden.
De producten worden zorgvuldig verpakt en in een kartonnen brievenbusdoosje of bubbeltjesenvelop verzonden.

Verzenden pakketpost - Track and Trace (binnen NL €7,95)
Overige artikelen worden standaard verzonden met pakketpost. De producten worden zorgvuldig verpakt.
Het pakket is te volgen via Track & Trace.

Gratis verzenden vanaf €100,- (binnen NL)


Verzenden pakketpost buiten NL - binnen EU - Track and Trace (vanaf €13.-)
Overige artikelen worden standaard verzonden met pakketpost. De producten worden zorgvuldig verpakt. Verzenden boven €150 gratis voor België en Duitsland. Gratis verzending vanaf €175 naar Frankrijk. Gratis verzenden vanaf €200 naar Italië en Spanje. Gratis verzenden vanaf €250 naar de Canarische eilanden.
Het pakket is te volgen via Track & Trace.


Levertijd

LdP Design doet haar best om bestelde producten zo spoedig mogelijk te verzenden. Bij producten die op voorraad zijn wordt dit meestal binnen enkele werkdagen verzonden, u ontvangt hierover een bevestigingsemail (met evt track and trace code).
Voor frontriemen en oornetjes kan een iets langere levertijd hebben, maar in de meeste gevallen zijn ze binnen 3 dagen klaar en verzonden.

Nabestelling
Mocht er iets niet meer op voorraad zijn, of ben je op zoek naar een specifiek item/kleur welke niet op de site staat vermeld, neem dan contact op met LdP Design (info@ldpdesign.nl) voor de mogelijkheden en levertijden hiervoor.
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN